تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 69

کد 2055

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل توسط ماشین آلات روز بافندگی دنیا تهیه و تولید می شوند و قیمت آن ها نسبت به فرش های دستبافت مناسب و به صرفه تر است. قاب این تابلو فرش از PVC ساخته شده است که ضد رطوبت بوده و در مقابل گرما و سرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در صورت نیاز قابل گردگیری هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 69 با رنگ‌ های زنده و جذاب، بسیار مناسب و زیبا برای تزئین دکوراسیون داخلی فضا ها است. طرح سبد گل می‌ تواند حس طبیعت، زندگی و شادابی را به دکوراسیون شما بیاورد. رنگ‌ های زنده و جذاب در طرح سبد گل می‌ توانند احساس شادابی، زندگی و طراوت را به فضا های داخلی ببخشند. انتخاب رنگ‌ هایی همچون صورتی، بنفش، سبز و زرد می‌ تواند جلوه‌ ای زنده و شاداب به تابلو اضافه کند. این تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، دارای تراکم بالا و بافتی سفت و محکم است.

تراکم بالا باعث می‌ شود که جزییات طرح گلدان گل و منظره به صورت دقیق و واقعی نشان داده شود. بافت دقیق این تابلو فرش، طرح را بسیار زیبا و واقعی‌ تر نشان می‌ دهد و از کیفیت بالای آن برخوردار است. نخ پلی استر (Polyester) یکی از پر کاربرد ترین انواع نخ‌ ها در صنعت فرش‌ بافی است. آن را معمولاً با انواع دیگری از نخ‌ ها مثل نخ پنبه یا نخ اکریلیک ترکیب می‌ کنند تا خواصی مانند مقاومت در برابر لکه و مقاومت در برابر خوردگی را افزایش دهند. این نوع نخ همچنین بسیار نرم و لطیف است و به راحتی می‌ تواند جزئیات دقیق طرح را نشان دهد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...