تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 76

کد 2145

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل با استفاده از نخ پلی استر، یک انتخاب بسیار عالی است. نخ پلی استر، به دلیل خواص زیبایی، مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت شستشو، برای تابلو فرش ماشینی بسیار مناسب است. این تابلو فرش توسط ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های زیبا و شاد بافته و تولید شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 76 با 1200 شانه، بافتی سفت و محکم دارد که با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است. طرح منظره سبد گل به شکل زیبا و جزئیات دقیقی در تابلو فرش نشان داده می‌ شود. بسیاری از تابلو فرش های ماشینی با استفاده از پلی استر، بافته می‌ شوند. جنس پلی استر به دلیل ویژگی‌ های خوبی مانند مقاومت در برابر آب، نصب آسان و قابلیت شستشو، برای تابلو فرش های ماشینی بسیار مناسب است. این ویژگی‌ ها به شما امکان می‌ دهند تا تابلوی خود را آسان تر و موثر تر تمیز کنید و در طولانی‌ مدت از زیبایی و دوام آن لذت ببرید.

با استفاده از ماشین‌ های بافندگی پیشرفته، توانایی بافتن جزئیات دقیق در طرح منظره سبد گل به خوبی به ارمغان می‌ آید. هنرمندان و طراحان از قدرت و دقت بالای این ماشین‌ ها برای ایجاد جزئیات فوق العاده در تابلو استفاده می‌ کنند. در نتیجه، این تابلو دارای جزئیات زیبا و دقیق در طرح منظره سبد گل است. با ترکیب تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل با قاب PVC به رنگ بژ، می‌ توانید یک اثر زیبا و طبیعی را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید. این ترکیب می‌ تواند ظرافت و زیبایی فضا را بهبود بخشد و جلوه‌ ای منحصر به فرد به طرح سبد گل ببخشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...