تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 79

کد 2266

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل توسط ماشین آلات روز بافندگی دنیا تولید شده است. این ماشین آلات با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته و حرفه‌ ای، توانایی بافتن تابلو های با جزئیات زیبا و رنگ‌ های متنوع را دارند. این تابلو فرش ماشینی با تراکم 1200 شانه از ضخامت و فشردگی مناسبی برخوردار است. طرح سبد گل نیز به تابلوی زیبایی و جذابیت ویژه‌ ای می‌ بخشد و به فضای دکوراسیونتان زندگی و شادابی می‌ بخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 79 بافته شده با استفاده از نخ با کیفیت پلی استر و دارای تراکم بالا با جزییات دقیق، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های شما است. استفاده از نخ با کیفیت پلی استر در بافت تابلوی فرش ماشینی، ماندگاری و دوام بالایی را به تابلو اضافه می‌کند. نخ پلی استر، ماده‌ ای مصنوعی است که معمولاً کیفیت و مقاومت بالایی در برابر لکه، رطوبت و حرارت دارد. استفاده از این نوع نخ در تابلو از این مزیت‌ ها ضمانت می‌ کند که تابلوی شما در طول زمان دچار خراش و آسیب نمی‌ شود.

تراکم بالا در تابلوی فرش ماشینی با تعداد 1200 شانه، به واقع گرایی طرح کمک می‌ کند. تعداد شانه‌ های بیش تر در هر اینچ مربع، باعث ایجاد جزئیات دقیق و رنگارنگ در طرح می‌ شود. این جزئیات دقیق بخشی از زیبایی و واقعیت تصویر را در تابلو نمایش می‌ دهند. استفاده از رنگ‌ های متنوع نیز یکی از ویژگی‌ هایی است که تابلو فرش ماشینی 1200 شانه را ویژه می‌ سازد. با استفاده از فناوری ماشین آلات بافندگی پیشرفته، ترکیب رنگ‌ های مختلف در طرح سبد گل به کمک الگوریتم‌ های پیچیده و خلاقانه امکان پذیر می‌ شود.

این باعث می‌ شود تابلو با رنگ‌ های زیبا و متنوع به چشم بیاید و یک آثار هنری بینظیر را به شما ارائه دهد. با توجه به مشخصات فوق، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح سبد گل بافته شده با نخ با کیفیت پلی استر و دارای تراکم بالا با جزییات دقیق، یک انتخاب عالی برای تزئین فضای شما است. این تابلو با طرح جذاب و دقت در جزئیات می‌ تواند شما را در دنیایی از زیبایی و هنر قرار دهد.

طول
115 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...