تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 80

کد 2454

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل دارای 1200 شانه و بافت متراکم می باشد. این تابلو فرش علاوه بر جنبه‌ تزئینی و زیبایی که دارد، یک اثر هنری نیز محسوب می‌ شود. علاوه بر طرحی که توسط هنرمند توسعه می‌ یابد تا روی فرش نقش ببندد، هنر نهفته در یک تابلو فرش، ارزش معنوی آن را چند برابر می‌ کند.

تابلو فرش ماشینی طرح سبد گل 80 در دکوراسیون داخلی منزل جزو تزئینات مجلل و دکوراتیو است و نمادی فاخر محسوب می‌ شود. تابلو فرش های ماشینی از جنس اکرلیک و سایر الیاف مصنوعی مانند پلی استر بافته می‌ شوند. تابلو فرش ماشینی از جنس پلی استر یک نمونه خاص و منحصر به فرد از فرش‌ های ماشینی است که تنوع زیادی دارد. این تابلو فرش‌ ها با الیاف پلی استر تولید می‌ شوند و به صورت ویژه برای تولید ماشینی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. مهم‌ ترین مزیت این فرش‌ ها قیمت مناسب آنان است به طوری که افراد با درآمد پایین نیز می‌ توانند آن را تهیه کنند.

تابلو فرش ماشینی دارای عمر طولانی مدت می باشد و همچنین این تابلو فرش ها دارای قابلیت های فراوانی مانند قابلیت شستشو، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت در برابر فرسودگی و پوسیدگی می باشند. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر می باشد؛ تابلو فرش ها در انواع سایز و اندازه در بازار وجود دارند، شما با توجه به ابعاد دیواری که قرار است تابلو را روی آن نصب کنید، می توانید سایز تابلو فرش خود را انتخاب کنید، توجه داشته باشید برای اتاق های کوچک نمی توان تابلو هایی در سایز های خیلی بزرگ خریداری نمود.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش قابل شستشو
قاب ضد رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...