تابلو فرش ماشینی طرح سه خواهر 7

کد 2104

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی کلاسیک و مدرن 1200 شانه طرح سه خواهر از جنس بافت نخی مقاوم در برابر پارگی و فرسایش ساخته شده است. این تابلو فرش دارای طرحی زیبا و جذاب است که با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است. بافت نخی این تابلو فرش، باعث مقاومت بالای آن در برابر پارگی و فرسایش می‌شود. همچنین، تعداد 1200 شانه در هر اینچ مربع، نشان دهنده کیفیت بالای این تابلو فرش است.

تابلو فرش ماشینی طرح سه خواهر 7 به صورت کلاسیک و مدرن و همراه با قابلیت شستشو و تمیز کردن با بخارشوی می باشد. قابلیت شستشو و تمیز کردن تابلو فرش ماشینی با بخارشوی، مزیت بزرگی است. بخارشوی، یک روش موثر برای پاکسازی کامل و بهبود جلوه ظاهری تابلو فرش است. با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید لکه‌ ها، آلودگی‌ ها و گرد و غبار را به طور کامل از تابلو فرش بردارید و آن را به حالت نو برگردانید. شما می‌ توانید از خدمات حرفه‌ ای برای بخارشوی تابلو فرش استفاده کنید یا به طور خودکار از ماشین‌ های بخارشوی خانگی استفاده کنید.

طرح سه خواهر نیز به عنوان یک طرح کلاسیک و همچنین مدرن شناخته می‌ شود. این طرح با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده، به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی و جذابیت خواهد بخشید. همچنین، داشتن 1200 شانه در تابلو فرش ماشینی نشانگر بافت با دقت بالا و جزئیات دقیق است. این تعداد شانه بیانگر تعداد نقاط برجسته است که در هر اینچ مربع فرش وجود دارد. با یک بافت دقیق و با کیفیت، طراحی طرح سه خواهر به شکلی واضح و با جزئیات فوق‌ العاده منتقل می‌ شود و جلوه بصری خیره‌کننده‌ ای را به تابلو فرش می‌ بخشد. خرید اینترنتی تابلو فرش را می توانید از طریق سایت گالری فرش جهان انجام دهید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...