تابلو فرش ماشینی طرح شاعر جوان 8

کد 2109

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح شاعر جوان دارای بافت متراکم و نخ پلی استر است که قابلیت تمیز کردن و شستشو را دارد. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود تابلو فرش همچنان زیبا و تمیز باقی بماند. شما می توانید از این تابلو فرش در مکان های مدرن و کلاسیک، مکان های سنتی، منزل، محل کار و... استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح شاعر جوان 8 دارای بافتی متراکم و با کیفیت بالا است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است و دارای 1200 شانه است که نشان دهنده تعداد سلسله های نخ در هر اینچ است. بافت متراکم و محکم تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، به معنای تعداد بالا و تراکم الیاف در هر اینچ مربع است. این بافت متراکم باعث می‌ شود تابلو فرش ماشینی بسیار نرم و لطیف باشد و در عین حال استحکام مناسبی داشته باشد. از جمله ویژگی های دیگر این تابلو فرش، مقاومت در برابر سایش و پارگی است.

با کاربرد نخ های با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، این تابلو فرش قادر به مقاومت در برابر سایش و پارگی است و در نتیجه به شما چندین سال خدمت خواهد کرد. الیاف مصنوعی که مقاومت در برابر رطوبت را دارند، از جمله پلی پروپیلن یا نخ پلی استر می‌ توانند بازویی قدرتمند برای مقابله با رطوبت و آب باشند. این الیاف، از جذب رطوبت جلوگیری می‌ کنند و به راحتی خشک می‌ شوند، بنابراین تابلو فرش ماشینی با الیاف مصنوعی مقاوم در برابر رطوبت، می‌ تواند در محیط‌ هایی که با عوامل رطوبتی ارتباط دارند قابل استفاده باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...