تابلو فرش ماشینی طرح شام آخر 15

کد 2645

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح کلاسیک و معروف شام آخر ترکیبی از شکوه و زیبایی را به فضای شما می‌ بخشد. با طرح شام آخر، می‌ توانید یک الهام بخش جذاب برای دکوراسیون خانه خود داشته باشید و همچنین جلوه‌ مدرن و با شکوهی را در دکوراسیون شما به ارمغان آورد. این تابلو فرش با ابعاد 100 در 70 سانتی متر به راحتی قابل نصب و حمل کردن است.

تابلو فرش ماشینی طرح شام آخر 15 یک تابلو دکوری بسیار زیبا و جذاب است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است و دارای 1200 شانه است که باعث می‌ شود سطح آن بسیار نرم و لطیف در هنگام لمس کردن، باشد. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک و مدرن طرح شام آخر، علاوه بر جذابیت بصری، همچنین دارای ویژگی های عالی و منحصر بفرد است.

از جمله خصوصیات این تابلو می‌ توان به مقاومت در برابر سایش و پارگی، ضد لکه بودن و قابلیت شستشوی آسان اشاره کرد. استفاده از قاب چوب برای تابلو فرش، باعث مقاومت در برابر ضربه و حفظ شکل و سلامت آن می‌ شود. این قاب ضد رطوبت و مقاوم در برابر عوامل خارجی، مانند تغییرات دما و رطوبت است. این محصول ایده آل برای تزئین و زینت دادن به فضا های مختلف از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...