تابلو فرش ماشینی طرح شاهان ایران 10

کد 2494

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح تاریخی شاهان ایران با استفاده از نخ پلی استر ساخته شده است که مقاومت و دوام بالایی دارد. طرح شاهان ایران به تابلو فرش زیبایی و الگوی منحصر به فردی می‌ بخشد. این تابلو فرش با طراحی و بافته شدن با کیفیت بالا، یک قطعه هنری است که می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضا جلوه و زیبایی بیش تری ببخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح شاهان ایران 10 یک گزینه جذاب و زیبا برای تزئین دکوراسیون داخلی است. این نوع فرش ماشینی از الیاف پلی استر با تعداد شانه‌ های 1200 تشکیل شده است. طرح کلاسیک و مدرن شاهان ایران از الگو ها و طرح‌ های سنتی و تاریخی ایران الهام گرفته شده است. مزایای تابلو فرش ماشینی شامل قیمت مقرون به صرفه، زیبایی و طرح‌ های متنوع است. به دلیل استفاده از الیاف پلی استر، این فرش‌ ها ضد حساسیت هستند و مقاومت نسبی در برابر آتش و ضد آبی دارند. این فرش‌ ها همچنین به راحتی قابل شستشو هستند و نیازی به تخصص خاصی برای نگهداری آن ها ندارید.

یکی از ویژگی های مهم این تابلو فرش، قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. این به این معنی است که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید. استفاده از قابلیت نصب آسان در تابلو فرش ماشینی با طرح شاهان ایران، به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی آن را در فضای دلخواه خود نصب کنید. این امر بسیار مهم است زیرا شما می‌ توانید تابلو فرش را به دقت مورد نظر قرار دهید و به سادگی از آن لذت ببرید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...