تابلو فرش ماشینی طرح شاهان ایران 8

کد 2460

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح شاهان ایران با ابعاد 90 در 70 سانتی متر همراه با قاب PVC ضد رطوبت و رنگ ثابت، یک انتخاب عالی برای تزیین داخلی فضا و ایجاد حس تازگی و شادابی است. تراکم بافت، تنوع رنگ و نقش فرش دیواری از عوامل موثر بر قیمت آن چه در نوع  ماشینی و چه در انواع دستبافت می باشد. هر چه تراکم بافت فرش بیش تر باشد قیمت بالا تر و از نظر ناظر ظرافت و جلوه بیش تری خواهد داشت.

تابلو فرش ماشینی طرح شاهان ایران 8 از جمله عناصر تزیینی زیبا و خاص در خانه به‌ حساب می‌ آید و در اکثر خانه‌ ها دیده می‌ شود و بخاطر طرح و نقش‌ خاصی که دارد، به دکوراسیون اصالت می‌ دهد. معمولا، تابلو فرش ها بیانگر یک داستان و روایتگر یک تصویر هستند. یک هنر خاص، پیچیده و در عین حال سخت است که در پایان کار، چشم هر بیننده‌ ای را به خود خیره می‌ کند. یک تابلو فرش، صبوری، هنر، خلاقیت و زحمت یک قالی‌ باف را به نمایش می‌ گذارد و ببینده را به وجد می‌ آورد.

ارزش هنری یک تابلو فرش به نقشه، میزان استفاده از رنگ‌ های طبیعی و هماهنگی قرار گرفتن این رنگ‌ ها در کنار هم بستگی دارد، اما قیمت یک تابلو فرش بیش تر به رنگ بندی، طرح و نقشه، اندازه، مواد اولیه، کیفیت بافت، جنس نخ، ریز بافی و درشت‌ بافی و در نهایت میزان عرضه و تقاضای آن تابلو فرش در بازار بستگی دارد. قاب PVC قابل تمیز کردن بسیار مقاوم نیز ویژگی مهمی در تابلو فرش است. با داشتن قاب PVC قابل تمیز کردن، می‌ توانید تابلو فرش را به راحتی از هر گونه لکه‌ ها، آلودگی‌ ها و گرد و غبار پاک کنید. همچنین، این قابلیت به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش در طولانی‌ مدت زیبا و ماندگار باقی بماند و شما بتوانید از آن لذت ببرید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب قابل تمیز کزدن
فرش مقاوم در برابر فرسایش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...