تابلو فرش ماشینی طرح عروسی تزار 4

کد 2673

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی عروسی تزار دارای دوام و مقاومت بالاست و با قاب پی وی سی محکم و مقاوم در برابر شکستن ارائه می شود. این تابلو قابل شستشو و تمیز کردن است و با دقت بالا و کیفیت عالی تولید شده است. این محصول ایده آل برای تزئین و زینت دادن به فضا های مختلف از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح عروسی تزار 4 بافته شده از الیاف مصنوعی پلی استر می باشد. این نوع تابلو فرش دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و پارگی است و برای استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی مرطوب مناسب است. تابلو فرش ماشینی طرح عروسی تزار با تراکم 1200 شانه، با ابعاد استاندارد (100 در 70 سانتی متر) بازتاب لوکس و شکوه عروسی‌ های رسمی و کلاسیک را به فضای شما می‌ آورد.

الیاف پلی استر و اکرلیک مورد استفاده در این تابلو فرش، به آن خصوصیات ضد لک و قابلیت تمیز کردن با بخارشویی را می‌ بخشند. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود تا تابلو فرش همیشه به شکلی تمیز و درخشان در فضا قرار بگیرد. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین، قابل شستشو با بخارشوی بودن این تابلو فرش، امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند. این محصول پرطرفدار از طریق سایت اینترنتی فروشگاه تابلو فرش جهان قابل سفارش می باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...