تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 10

کد 2626

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی عروسی شاهزاده با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن با بخارشویی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین فضا های داخلی است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و راحتی را هنگام لمس به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند.

تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 10 با 1200 شانه و بافت متراکم یک انتخاب بسیار عالی برای تزیین داخلی فضا و ایجاد جذابیت است. بافت متراکم به معنی استفاده از تعداد بیش تری شانه در هر متر مربع است، که در نتیجه طبقه‌ بندی و بافتی دقیق و با کیفیت بالا به وجود می‌ آورد. با توجه به 1200 شانه بودن تابلو فرش، این محصول بسیار نرم است و پرز نمی دهد. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی می باشد که در بافت این تابلو فرش از آن استفاده شده است، این الیاف دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاومت در برابر حرارت و آفتاب هستند.

به همین دلیل، این الیاف عموماً برای استفاده در تولید فرش‌ های ماشینی انتخاب می‌ شوند. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است. به این معنی  که می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، با طرح کلاسیک عروسی شاهزاده ساخته شده با مواد با کیفیت، بسیار زیبا در دکوراسیون داخلی شما خواهد بود. دوام طولانی مدت آن باعث می‌ شود تا بتوانید برای سال‌ ها از زیبایی و کیفیت آن لذت ببرید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...