تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 8

کد 2197

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی طرح عروسی شاهزاده دارای نقش و نگار زیبا و دارای رنگ‌ های شاد و زنده می باشد. تابلو فرش های ماشینی با طراحی متنوع و زیبا، از جمله طرح عروسی شاهزاده، جهت ایجاد جلوه و زیبایی در فضا های داخلی استفاده می‌ شوند. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 8 دارای تراکم بالا و قابل شستشو، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا هایی می باشد که به دنبال طرحی شیک و لوکس هستید. این تابلو فرش با استفاده از 1200 شانه فرانسوی ساخته شده است، که تضمین می کند کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد. تراکم بالای این تابلو فرش به شما احساس لطافت و راحتی بیش تری می دهد. همچنین، قابلیت شستشوی آن، شما در مورد نگهداری و تمیز کردن آن نگرانی ندارید. می توانید با استفاده از محصولات شستشوی خانگی معمولی آن را شستشو دهید و درخشش و زیبایی آن را حفظ کنید.

طرح عروسی شاهزاده این تابلو فرش، بازتابی از لوکس و شیک بودن دارد. طرحی کلاسیک و زیبا که به تزئین هر فضایی می پردازد. همچنین، اندازه 1200 شانه از این تابلو فرش اطمینان می دهد که برای فضا های بزرگ تر هم مناسب باشد. رنگ‌ های استفاده شده در تابلو های فرش ماشینی با طرح عروسی شاهزاده، معمولاً شاد و زنده هستند. این رنگ‌ ها باعث می‌ شوند تابلو فرش ماشینی با طرح عروسی شاهزاده، جلوه‌ ای خاص و زنده در فضا ایجاد کند و بتواند تزئینی زیبا در دکوراسیون داخلی فضا ها باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...