تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 9

کد 2498

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده با الیاف اکرلیک و پلی استر تولید شده است. این تابلو فرش دارای تراکم بالا و 1200 شانه می باشد و به همین دلیل جزییات و رنگ ها را به خوبی و با ظرافت نمایش می دهد. این تابلو فرش دارای قابلیت تمیز کردن با بخارشوی است که به راحتی می‌ توانید آن را پاک کنید. الیاف پلی استر و اکرلیک نسبت به لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف مقاوم هستند و با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید آن را به راحتی تمیز نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده 9 با الیاف پلی استر و اکرلیک دارای قابلیت تمیز کردن با بخارشوی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین فضای منزل است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و لطافت را در لمس کردن به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند. تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده با تراکم 1200 شانه، به ابعاد مختلف و با رنگ های زیبا و شیک در دسترس است. طرح عروسی شاهزاده، بازتاب لوکس و شکوه عروسی‌ های سنتی و رسمی را به فضا های شما می‌ آورد.

الیاف پلی استر و اکرلیک مورد استفاده در این تابلو فرش، به آن خصوصیات ضد لک و قابلیت تمیز کردن با بخارشوی را می‌ بخشند. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود تا تابلو فرش همیشه به شکلی تمیز و درخشان در فضا قرار بگیرد. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی طرح عروسی شاهزاده با تراکم 1200 شانه، به راحتی قابلیت جا به جایی دارد و در هر فضایی بتوانید آن را استفاده کنید. با توجه به رنگ‌ های مختلفی که در این تابلو فرش وجود دارد، می‌ توانید با ترکیب آن با دکوراسیون موجود در فضا، یک هماهنگی زیبا و متناسب ایجاد کنید. 

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...