تابلو فرش ماشینی طرح عمارت 31

کد 2014

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح عمارت یکی از تابلو فرش های زیباییست که با جزئیات زیاد و دقیق و با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بافته و عرضه شده است. شما می توانید از این تابلو فرش برای تزیین و دیزاین دکوراسیون مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و... استفاده کنید. ابعاد این تابلو فرش 120 در 70 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح عمارت 31 با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. این تابلو فرش دارای دوام طولانی مدت است و به عنوان یک قطعه هنری برجسته در هر فضای داخلی به نمایش گذاشته می‌ شود. این تابلو فرش با استفاده از الیاف پلی استر با کیفیت بالا بافته شده است. این الیاف، علاوه بر مقاومت در برابر سایش و حفظ شکل، قابلیت مقابله با شرایط آب و هوایی مانند رطوبت و آفتاب را نیز دارند. بافت متراکم (1200 شانه) این تابلو فرش باعث می شود که بافت آن بسیار نرم و لطیف باشد و همچنین پایداری و ماندگاری بالایی داشته باشد.

این محصول با دوام پرز نمی‌ دهد و می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. قابلیت شستشو و تمیز کردن تابلو فرش ماشینی با بخارشوی، یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این تابلو فرش است. بخارشوی، یک روش موثر برای پاکسازی کامل و بهبود جلوه ظاهری تابلو فرش است. با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید لکه‌ ها، آلودگی‌ ها و گرد و غبار را به طور کامل از تابلو فرش بردارید و آن را به حالت نو برگردانید. شما می توانید از ماشین‌ های بخارشوی خانگی استفاده کنید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...