تابلو فرش ماشینی طرح عمارت 32

کد 2137

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح عمارت از نظر مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش، فرش ماشینی از جنس پلی استر معمولاً دارای مقاومت بالا است. پلی استر ماده‌ ای است که به خوبی مقاومت در برابر پوسیدگی، لکه و سایش را دارا می‌ باشد. این تابلو فرش توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته شده است و ابعاد آن 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح عمارت 32 با تراکم بالا یک گزینه فوق العاده برای تزئین داخلی است. این نوع فرش ماشینی با استفاده از الیاف پلی استر با تعداد 1200 شانه ساخته می‌ شود که باعث افزایش تراکم و زیبایی ظاهری آن می‌ شود. تراکم بالا در فرش به معنای تعداد نخ‌ ها در هر واحد سطح است. هرچه تعداد نخ‌ ها بیش تر باشد، تراکم فرش بیش تر خواهد بود و ظاهری پر جزییات تر خواهد داشت. این باعث می‌ شود که فرش نرم و لطیف به نظر برسد.

یکی از ویژگی‌ های برجسته این تابلو فرش، طول عمر بالای آن است. با استفاده از مواد با کیفیت و فرآیند های تولید مدرن، این تابلو فرش به شما امکان می‌ دهد برای مدت طولانی از زیبایی و کیفیت آن لذت ببرید. همچنین، این تابلو فرش مقاوم در برابر سایش، پوسیدگی و فرسایش است. همچنین، طرح عمارت در این تابلو فرش، شامل جزئیات دقیق و زیبا است. با استفاده از رنگ‌ های زنده و تنوع در طرح، این تابلو فرش توانسته است زیبایی و اصالت عمارت‌ را به خوبی به تصویر بکشد. بنابراین، این تابلو فرش علاوه بر تزیین فضا، به عنوان یک اثر هنری نیز قابل توجه است.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...