تابلو فرش ماشینی طرح مادر و دختر 21

کد 2470

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش 1200 شانه طرح مادر و دختر با تراکم بالا و بافت بسیار محکم، یک قطعه هنری زیبا و لوکس است که به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی می‌ بخشد. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشین‌ بافی ساخته شده است و دارای 1200 شانه در هر اینچ است که نشان از کیفیت بالای آن است. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر می باشد و همراه با قاب PVC است.

تابلو فرش ماشینی طرح مادر و دختر 21 با نخ پلی استر و با تراکم بالا و بافته شده با استفاده از تکنولوژی ماشینی، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرح زیباست. این تابلو فرش دارای 1200 شانه است که به معنای تعداد نخ‌ های موجود در هر اینچ مربع است. این تعداد شانه باعث می‌ شود که فرش دارای تراکم بالایی باشد و به راحتی قابل استفاده در منازل و فضا های پر تردد باشد. تکنولوژی ماشینی نیز در بافت این تابلو فرش استفاده شده است.

این به معنای استفاده از دستگاه‌ های خودکار برای بافت فرش است که باعث می‌ شود عمل بافت به صورت سریع و دقیق انجام شود. همچنین، با استفاده از تکنولوژی ماشینی، قالب‌ ها و الگو های پیچیده و دقیق مانند چهره مادر و دختر به راحتی قابل بافت هستند. علاوه بر زیبایی، این تابلو همچنین دارای تراکم بالای الیاف مصنوعی است که به آن عمق و حجم بخصوص می دهد. همچنین، الیاف مصنوعی باعث مقاومت در برابر سایش و فشار می شود، بنابراین این تابلو دارای عمر طولانی است و می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قابل شستشو
بافت متراکم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...