تابلو فرش ماشینی طرح مادر و فرزند 13

کد 2093

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه فرانسوی طرح مادر و فرزند یکی از زیباترین طرح هاییست که توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته شده است. در این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده و تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیقی بافته شده است. شما می توانید از این تابلو فرش برای دیزاین و تزیین دکوراسیون منزل، محل کار، مکان های سنتی، مدرن و هر گونه مکان مورد نظر دیگری از آن استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح مادر و فرزند 13 می تواند انتخابی عالی برای دکوراسیون داخلی خانه، اداره یا هر فضای دیگری که می خواهید به آن زیبایی و شیکی ببخشید، باشد. اصولی که در تولید تابلو فرش ماشینی با مواد با کیفیت رعایت می‌ شود شامل معیار هایی مانند استحکام فیزیکی، مقاومت در برابر سایش، رنگ پذیری، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و همچنین توانایی تحمل استفاده روزمره است. تمام این ویژگی‌ ها باعث شده است که تابلو فرش ماشینی پر طرفدار باشد. در صنعت تابلو فرش ماشینی، انواع مختلفی از مواد به کار می‌ رود.

برخی از مشهور ترین مواد از جمله الیاف طبیعی مانند پنبه و پنبه شیشه‌ ای و همچنین الیاف مصنوعی مانند پلی استر و پلی پروپیلن هستند. همچنین، برخی از تابلو فرش‌ های ماشینی از الیاف مخلوط تشکیل شده از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می‌ کنند. قاب PVC قابل تمیز کردن بسیار مقاوم نیز ویژگی مهمی در تابلو فرش است. با داشتن قاب PVC قابل تمیز کردن، می‌ توانید تابلو فرش را به راحتی از هر گونه لکه‌ ها، آلودگی‌ ها و گرد و غبار پاک کنید. همچنین، این قابلیت به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش در طولانی‌ مدت زیبا و ماندگار باقی بماند و شما بتوانید از آن لذت ببرید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...