تابلو فرش ماشینی طرح محفل رقص 9

کد 2508

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی محفل رقص با مناسب ترین قیمت و رنگ بندی زیبا و جذاب تولید شده است. طرح این تابلو فرش نمایش دهنده افراد در حال رقص و پایکوبی می باشد. این تابلو فرش دارای قاب PVC با ابعاد 100 در 50 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح محفل رقص 9 یکی از پر طرفدار ترین طرح ­های بازار تابلو فرش است. قاب PVC قابل تمیز کردن بسیار مقاوم نیز ویژگی مهمی در تابلو فرش است. با داشتن قاب PVC قابل تمیز کردن، می‌ توانید تابلو فرش را به راحتی از هر گونه لکه‌، آلودگی‌ و گرد و غبار پاک کنید. همچنین، این قابلیت به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش در طولانی‌ مدت زیبا و ماندگار باقی بماند و شما بتوانید از آن لذت ببرید.

استفاده از قابلیت نصب آسان در تابلو فرش ماشینی با طرح محفل رقص، به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی آن را در فضای دلخواه خود نصب کنید. این امر بسیار مهم است زیرا شما می‌ توانید تابلو فرش را به دقت مورد نظر قرار دهید و به سادگی از آن لذت ببرید. استفاده از الیاف قابل شستشو در این تابلو فرش، این امکان را به شما می‌ دهد تا آن را به آسانی و بدون نگرانی از لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف پاک کنید. الیاف قابل شستشو معمولاً از جنس پلی استر بوده و بزرگ ترین مزیت آن‌ ها مقاومت در برابر آب و لکه است. به همین دلیل، شستشوی تابلو فرش بسیار آسان‌ تر و مطمئن‌ تر می‌ شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...