تابلو فرش ماشینی طرح مهریه عروس 8

کد 2164

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح مهریه عروس با امکان شستشو و تمیز کردن با مواد ملایم، به واقع یک گزینه عالی می باشد. این طرح بافتی زیبا و کلاسیک جلوه‌ ای منحصر به فرد و رمانتیک به دکوراسیون فضای شما می‌ بخشد. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد و جنس قاب PVC است.

تابلو فرش ماشینی طرح مهریه عروس 8 با الیاف مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرحی زیباست که برای استفاده در محیط‌ های داخلی مناسب است. این تابلو فرش با استفاده از الیاف مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی ساخته شده است، به همین دلیل قابل استفاده در مناطق با رطوبت بالا یا مناطق با تغیرات آب و هوایی قوی است. علاوه بر این، تعداد 1200 شانه در این تابلو فرش نشانگر تعداد نخ‌ های استفاده شده در هر اینچ مربع است.

این تعداد شانه‌ ها نشانگر کلاس و کارکرد بالای این تابلو فرش است و به عنوان یک عامل مؤثر در طول عمر و پایداری آن عمل می‌ کند. استفاده از تابلو فرش ماشینی با تعداد 1200 شانه به دلیل بافت متراکم‌ تر و دقت بالا تر، به طور ویژه در مکان‌ های با رفت و آمد بیش تر مثل اتاق پذیرایی بسیار مناسب است. این نوع تابلو فرش با الیاف پلی استر که می‌ توان آن را به راحتی با مواد ملایم شستشو داد، از نظر نگهداری و تمیز کردن نیز بسیار راحت است.

 طرح مهریه عروس نماد جذابیت و زیبایی است و باعث می‌ شود این تابلو فرش به عنوان یک قطعه تزئینی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی شما شکل بگیرد. طرح کلاسیک این تابلو فرش نیز باعث می‌ شود که در هر سبک دکوراسیون داخلی قابل استفاده باشد و با سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ شود. جهان گالری ارائه دهنده انواع تابلو فرش و فرش های ماشینی و دستبافت با قاب های چوبی، PVC و MDF می باشد و شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از این فروشگاه خرید نمایید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...