تابلو فرش ماشینی طرح مهمانی 2

کد 2642

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی مهمانی با الیاف پلی استر و با قابلیت شستشو، یک انتخاب عالی برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شماست. این تابلو فرش با طرح جذاب و زیبا از مهمانی های شیک فرانسوی، زیبایی و شکوه را به فضای داخلی شما اضافه می کند. ابعاد این تابلو فرش 100 در 70 سانتی متر می باشد و به راحتی قابلیت نصب دارد.

تابلو فرش ماشینی طرح مهمانی 2 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن و بخارشویی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین فضا های داخلی است. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین، قابل شستشو با بخارشوی بودن این تابلو فرش، امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه ها، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد.

این تابلو فرش دارای قاب چوبی مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز می باشد. ضخامت مناسب قاب چوبی به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند. این تابلو فرش نه تنها جزئیات زیبا و شگفت‌ انگیز طرح فرانسوی مهمانی را به خوبی نشان می‌ دهد، بلکه با قاب مقاوم، دوام و مقاومت بیش تری را به شما ارائه می‌ دهد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...