تابلو فرش ماشینی طرح مینیاتور 14

کد 2643

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همان طور که می دانید تابلو فرش در اصل همان فرش هایی  هستند که به صورت ابعاد کوچک تر بافته می شوند و به جای نقش و نگاره های بافت قالی از تصاویری شامل منظره و آیه های قرآنی در تولید آن استفاده می شود. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح مینیاتور، محیط خانه یا محل کار شما را زینت خواهد داد و حس آرامش را به فضای شما منتقل خواهد کرد.

تابلو فرش ماشینی طرح مینیاتور 14 دارای دوام و مقاومت بسیار بالاست و با قاب چوبی محکم و مقاوم در برابر شکستن ارائه می شود. این تابلو فرش با طرح مینیاتور و به صورت ماشینی بافته شده است و کیفیت بالایی دارد. طرح مینیاتور این تابلو فرش، شکوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی اضافه می کند. رنگ بندی تابلو فرش ماشینی با مینیاتور نیز زنده و زیبا است. این تابلو فرش دارای ترکیب رنگ های مختلفی مانند قرمز، آبی، سبز و طلایی می باشد.

با توجه به انتخاب رنگ های مناسب با دکوراسیون داخلی فضا، می توانید آن را با سایر عناصر دکوری هماهنگ کنید و به جلوه و زیبایی دلخواه خود برسید. در مجموع، تابلو فرش ماشینی با طرح مینیاتور بافته شده با نخ مصنوعی پلی استر، یک انتخاب عالی برای تزیین و تکمیل دکوراسیون داخلی منزل، محل کار یا هر فضای دیگری است که به دنبال یک تابلو فرش با کیفیت و زیبا هستید. فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان فروشنده انواع تابلو فرش به صورت آنلاین و حضوری می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر از این فروشگاه خریداری کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...