تابلو فرش ماشینی طرح مینیاتور 9

کد 2459

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح مینیاتور یک اکسسوری فوق العاده اصیل و جذاب در دکوراسیون داخلی است. امروزه تابلو فرش‌ ها جزو کالا های شیک، اصیل و گران قیمت در دکوراسیون محسوب می‌ شوند و با خرید تابلو فرش می‌ توانید جلوه‌ ای از هنر ایرانی را بر روی دیوار داشته باشید. تابلو فرش به عنوان بخشی از دکوراسیون معمولا به دیوار زده می‌ شود و برای علاقه‌ مندان به فرش، کالایی نفیس و ارزشمند به‌ شمار می‌ رود.

تابلو فرش ماشینی طرح مینیاتور 9 دارای بافت متراکم و رنگ های زیبا است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است و بافتی چشمگیر و با کیفیت بالا دارد. این تابلو فرش با کیفیت بالا و طراحی زیبا، قابل استفاده در اتاق های مختلف منزل، دفاتر کار و فضا های تجاری است. نخ پلی استر ضد حساسیت باعث می شود که این تابلو فرش مناسب برای افراد حساس به الیاف طبیعی باشد. همچنین، مقاومت در برابر نور خورشید به این تابلو فرش عمر بالا تر و دوام بیش تر می بخشد.

در نوع ماشینی تابلو فرش از الیاف مصنوعی برای بافت استفاده می شود. همین موضوع باعث شده قیمت کم تری نسبت به نوع دستی داشته باشد. نخ تار نوع ماشینی معمولاً پلی استر است. نخ خاب آن می تواند از اکرلیک و یا دیگر متریال های منسوجات مصنوعی باشد. قاب PVC ضد رطوبت که در تابلو فرش استفاده می‌ شود، می‌ تواند در مقابل نفوذ و آسیب‌ های ناشی از رطوبت محافظت کند. این قاب‌ ها در برابر رطوبت محیطی مقاومت بالایی دارند و می‌ توانند در سطح قابل قبولی از نگهداری و حفاظت از تابلو فرش شما اطمینان حاصل کنند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
نخ پلی استر ضد حساسیت
قاب رنگ ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...