تابلو فرش ماشینی طرح نقاش جوان 15

کد 1957

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح نقاش جوان یکی از زیبا ترین و جدید ترین تابلو فرش های فروشگاه جهان فرش می باشد. این تابلو فرش توسط ماشین آلات و دستگاه های روز بافندگی دنیا با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع بافته شده است و از قیمت مناسب تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است. شما می توانید از این تابلو فرش برای جلوه دادن به مکان های مورد نظر خود استفاده نمایید.

قاب استفاده شده در این تابلو فرش ماشینی از بهترین نوع MDF است و به هیچ عنوان دچار مشکلاتی از قبیل کندگی رنگ و یا برهم خوردگی رنگ نخواهد شد و در مقابل گرما و سرما و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است شما می توانید در هر گونه مکانی از آن استفاده کنید. نخ استفاده شده در بافت این فرش از جنس پلی استر است که در صورت نیاز می توانید به راحتی با استفاده از دستگاه بخارشوی و یا دستمال (بدون استفاده از مواد شوینده) شستشو دهید و تمیز نمایید. برای سفارش این تابلو فرش می توانید از طریق سایت جهان فرش اقدام فرمایید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...