تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن 13

کد 2578

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن با تراکم 1200 شانه و بافتی منحصر به فرد و چاپ دقیق طرح و با کیفیت، یک انتخاب عالی برای تزیین فضای شما است. این تابلو فرش با تمرکز بر جزئیات پیچیده طرح، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با بهره‌ گیری از بافتی منحصر به فرد، زیبایی طرح هیزم شکن را به خوبی به نمایش می‌ گذارد.

تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن 13 دارای قاب PVC با دوام طولانی و بدون برهم خوردگی رنگ می باشد. این تابلو فرش ماشینی با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشین های فرش بافی تولید شده است و دارای 1200 شانه است. استفاده از بهترین نخ جنس پلی استر در تولید تابلو فرش ماشینی می‌ تواند تأثیر قابل توجهی در کیفیت و دوام محصول داشته باشد. نخ پلی استر به طور کلی معروف به مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش است.

این به این معنی است که تابلو فرش شما با نخ پلی استر می‌ تواند به مدت طولانی پایداری و دوام خود را حفظ کند. همچنین، پلی استر دارای مقاومت در برابر لکه و آلودگی است که آسانی تمیز شدن و نگهداری از تابلو فرش را تسهیل می‌ کند. این تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، دارای طرح کلاسیک و زیبایی است که قابلیت تنظیم به سبک دکوراسیون خانه شما را دارد. با رنگ‌ بندی های متنوع و جذاب، می‌ توانید طرحی را انتخاب کنید که بیش ترین تطابق را با سبک خانه شما دارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...