تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن 14

کد 2657

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح هیزم شکن با ابعاد 100 در 70 سانتی متر مناسب برای استفاده در فضای دکوراسیون منزل، محل کار، هتل، مراکز تجاری و... می باشد. این تابلو فرش با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید شده است و دارای دوام طولانی مدت می باشد. همچنین یکی از ویژگی های برجسته این تابلو فرش قابلیت شستشو است که در صورت ایجاد لکه و آلودگی می توانید به راحتی تابلو فرش را تمیز نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح هیزم شکن 14 بافته شده با استفاده از ماشین آلات فرش بافی و نخ پلی استر به همراه قاب PVC و دارای تراکم 1200 شانه می باشد. قاب PVC این تابلو، به عنوان چارچوب حفاظت کننده، سطح تابلو را در برابر رطوبت و خط و خش‌ های ناخواسته حفظ می‌ کند. بافت متراکم در تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، به معنی تولید یک فرش با جزئیات و ریزنگاری دقیق است. این تعداد شانه می‌ تواند به ایجاد نقوش و طرح‌ های ریز و دقیق، همچون گل‌ ها، برگ‌ ها و الگو ها کمک کند. در نتیجه، بافت متراکم توانایی ایجاد یک تابلو فرش با طراحی شگفت‌ انگیز و لذت بخش را فراهم می‌ کند.

الیاف پلی استر نیز به دلیل ویژگی زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف مستحکم و مقاوم در سایش و فرسودگی هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری می باشند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند و تابلو فرش با شستشو دچار برهم خوردگی رنگ نخواهد شد. این تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح هیزم شکن بافته شده با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرشبافی و با الیاف پلی استر، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های داخلی است و می تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد در منزل یا محل کار استفاده شود.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...