تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 319

کد 1989

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 700 شانه مذهبی آیه قرآنی وان یکاد یکی از تابلوهای زیباییست که می توانید در مکان های مختلف از جمله مکان های مذهبی، مکان های تاریخی، مکان های سنتی و مدرن، منزل، محل کار و هر گونه مکان مورد نظر دیگری استفاده نمایید. رنگ عمده استفاده شده در این تابلو فرش سفید می باشد و ابعاد قاب 120 در 70 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 319 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک ساخته شده است. این تابلو فرش دارای قابلیت تمیز کردن با بخارشوی است که به راحتی می‌ توانید آن را پاک کنید. الیاف پلی استر و اکرلیک نسبت به لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف مقاوم هستند و با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید آن را به راحتی تمیز نمایید. الیاف پلی استر نیز به دلیل خواص زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند.

این الیاف مستحکم و مقاوم در برابر پوسیدگی و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند. استفاده از الیاف باکیفیت برای تولید تابلو فرش ماشینی اهمیت بسیاری دارد. الیاف باکیفیت می‌ توانند جزئیات ریز نگار ها و جزئیات طراحی را به خوبی به نمایش بگذارند و برای دوام و استحکام فرش اهمیت بیش تری داشته باشند. همچنین، الیاف باکیفیت معمولاً دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش هستند و می‌ توانند طول عمر محصول را افزایش دهند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...