تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 321

کد 1993

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی وان یکاد یکی از تابلوهای زیباییست که می توانید در مکان های مختلف از جمله مکان های مذهبی، مکان های تاریخی، مکان های سنتی و مدرن، منزل، محل کار و هر گونه مکان مورد نظر دیگری استفاده نمایید. رنگ عمده استفاده شده در این تابلو فرش نارنجی می باشد و ابعاد قاب 120 در 70 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 321 با قابی با طول عمر بالا، همراه با زیبایی و دوام، یک انتخاب استثنایی برای ارتقای دکوراسیون داخلی شماست. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی باعث می‌ شود که آن دارای بافت متراکم باشد. نخ پلی استر، یکی از مواد اصلی در تولید تابلو فرش ماشینی است و معمولاً برای کیفیت بالایش استفاده می‌ شود. بافت متراکم به معنای وجود تعداد بالایی شانه است که باعث می‌ شود تابلو فرش با جزئیات دقیق، زیبا و با کیفیت به نمایش در آید.

از آنجا که تابلو فرش ماشینی مقاوم در برابر شستشو و آلودگی هاست، شما می توانید با استفاده از محلول شوینده مناسب و دستگاه شستشوی فرش، به راحتی آن را تمیز و درخشان نگه دارید. همچنین بدون نگرانی از نفوذ آب و رطوبت، می توانید این تابلو فرش را در محیط های پر تردد قرار دهید. از جمله ویژگی‌ های برجسته تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح وان یکاد می‌ توان به زیبایی ظاهری، دوام، مقاومت در برابر لکه و آلودگی، نگهداری آسان و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. تابلو فرش ماشینی با الیاف پلی استر در فضا های داخلی همچنین می‌تواند جذابیت و شکوه را به داخل منزل، دفتر کار یا هر فضای دیگری بیاورد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...