تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 323

کد 1995

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی وان یکاد یکی از تابلو فرش های زیباییست که می توانید از آن در مکان های مذهبی، سنتی، منزل، محل کار و هر گونه مکان دیگری استفاده کنید. این تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیق و با استفاده از رنگ های مختلف و زیبا توسط دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی روز دنیا بافته و تولید می شوند و به همین علت از قیمت مناسب تر و ارزان تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 323 ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و رنگ پذیری عالی است. اینکه طراحی آن به شکل دقیق و زیبا خواهد بود، به خاطر تراکم 1200 شانه است که در ایجاد جزئیات پیچیده و کیفیت طرح تأثیر مستقیمی دارد. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی هستند که به صورت شیمیایی تولید می‌ شوند. این الیاف دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاومت در برابر حرارت و آفتاب هستند.

به همین دلیل، آن‌ ها عموماً برای استفاده در تولید فرش‌ های ماشینی انتخاب می‌ شوند. با توجه به این که تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح وان یکاد از الیاف پلی استر تهیه شده است، می‌ توان حدس زد که شما بهره‌ برداری طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش را در نظر دارید. الیاف پلی استر در مقابل کشش و فشار مقاومت بالایی دارند و از این جهت می‌ توانند در محیط‌ های پر تردد نظیر منازل، دفاتر و فضا های تجاری استفاده شوند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...