تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 328

کد 2084

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 700 شانه مذهبی آیه قرآنی وان یکاد با قاب PVC قابل شستشو و قابل گردگیری، یک تابلو فرش مدرن و عالی برای استفاده در فضا های مختلف است. این تابلو فرش با بالا ترین کیفیت فرش بافی و طراحی دقیق تمام جزئیات آیه مذهبی را به تصویر می‌ کشد. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوع توسط ماشین آلات و دستگاه های روز بافندگی دنیا بافته شده است و از قیمت کمتری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 328 با قابلیت شستشو و گردگیری، یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های داخلی است که هم زیبایی و هم کیفیت را به همراه دارد. با تعداد 1200 شانه، این تابلو فرش دارای سطحی نرم و بافتی فوق العاده است که لحظاتی لذت بخش را به شما هدیه می‌ دهد. طرح وان یکاد به شکل هندسی و زیبا به تمام جزئیات آیه مذهبی تزیین شده است و باعث می‌ شود تابلو فرش به عنوان یک قطعه هنری جذاب در فضای شما بدرخشد. قاب PVC این تابلو فرش، کیفیتی بالا را به همراه دارد و به راحتی قابل شستشو است.

بنابراین، می‌ توانید با استفاده از محلول شستشوی ملایم، تابلو فرش را به راحتی تمیز کنید و همیشه آن را در حالت نو و درخشان نگه دارید. فرش ماشینی این تابلو از تار و پود پلی استر ساخته شده است. پلی استر یک ماده مصنوعی است که برای مقاومت در برابر لکه‌ ها، آب و پارگی مناسب است. این جنس فرش همچنین دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و بازشدن نخ‌ ها است. فروشگاه حضوری فرش و تابلو فرش جهان نما، تولید کننده و فروشنده انواع تابلو فرش های دستبافت و ماشینی می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت کالا، از این فروشگاه معتبر خرید نمایید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...