تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 331

کد 2088

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه طرح وان یکاد که از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است، واقعاً یک انتخاب عالی است! الیاف پلی استر در صنعت فرش‌ بافی به خاطر خصوصیات مثبتی که دارند مورد توجه قرار می‌ گیرند. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد. در بافت این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده و زیبایی قاب را دو چندان کرده است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 331 ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی، و رنگپذیری عالی است. اینکه طراحی آن به شکل دقیق و زیبا خواهد بود، به خاطر 1200 شانه برای هر متر مربع است که در ایجاد جزئیات پیچیده و کیفیت طرح تأثیر مستقیمی دارد. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی هستند که به صورت شیمیایی تولید می‌ شوند. این الیاف دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاومت در برابر حرارت و آفتاب هستند. به همین دلیل، آن‌ ها عموماً برای استفاده در تولید فرش‌ های ماشینی انتخاب می‌ شوند. 

با توجه به این که تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح وان یکاد از الیاف پلی استر تهیه شده است، می‌ توان حدس زد که شما بهره‌ برداری طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش را در نظر دارید. الیاف پلی استر در مقابل کشش و فشار مقاومت بالایی دارند و از این جهت می‌ توانند در محیط‌هایی نظیر منازل، دفاتر و فضا های تجاری استفاده شوند. علاوه بر مقاومت در برابر سایش، الیاف پلی استر معمولاً دارای مقاومت در برابر لکه و آلودگی هم هستند. این ویژگی می‌ تواند نقطه قوت دیگری برای تابلو فرش ماشینی باشد، زیرا پاک کردن و نگهداری آن را آسان تر می‌ کند. از طرفی، الیاف پلی استر دارای رنگ پذیری خوبی نیز می‌ باشند. به این معنی که رنگ‌ های این نوع فرش ماشینی پایدار تر هستند و به مرور زمان کم تر پریدگی رنگ اتفاق می‌ افتد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...