تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 332

کد 2089

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی وان یکاد با نخ پلی استر قابل شستشو و با دوام طولانی، یک تابلو فرش ماشینی با تعداد 1200 شانه است که طرحی مذهبی و زیبا از آیه وان یکاد دارد. این تابلو با استفاده از نخ پلی استر با کیفیت تهیه شده است که قابل شستشو است و از دوام طولانی برخوردار است. رنگ عمده استفاده شده در این تابلو فرش سفید می باشند.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 332 یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرحی مذهبی است. این تابلو فرش از طریق ماشین بافندگی ساخته شده است و دارای 1200 شانه است که به معنای دقت بالا در بافت آن است. یکی از ویژگی های مهم این تابلو فرش، قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. این به این معنی است که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید. همچنین، این تابلو فرش ماشینی با قابلیت مقاومت در برابر رطوبت می‌ تواند محافظت از فرش را از آسیب ناشی از رطوبت و لکه‌ های مرتبط با آب و مایعات فراهم کند.

الیاف مصنوعی معمولاً به عنوان پلی پروپیلن یا نخ پلی استر مورد استفاده قرار می‌ گیرند که بر خلاف الیاف طبیعی، تمایل کم تری برای جذب و نگه‌ داری رطوبت دارند و به طور کلی ضد آب هستند. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی با آیه قرآنی، با 1200 شانه و مقاومت بالا در برابر سایش قطعاً یک فرش با دوام و با کیفیت است. الیاف استفاده شده در ساخت تابلو فرش با قابلیت مقاومت در برابر سایش عموماً شامل الیاف مصنوعی هستند که دارای مقاومت و دوام بیش تری نسبت به الیاف طبیعی است. بنابراین، تابلو فرش ماشینی با آیه قرآنی می‌ تواند در برابر استفاده روزانه و سایش مقاومت کرده و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باقی بماند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...