تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 333

کد 2090

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح آیه وان یکاد ساخته از  بهترین قاب جنس PVC و فرش ماشینی آن از تار و پود پلی استر ساخته شده است. طول این تابلو فرش 85 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر است. این تابلو فرش های ماشینی در صورت نیاز به راحتی توسط بخارشوی و دستمال (بدون هیچ تغییر رنگی) قابل شستشو هستند.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 333 با استفاده از بهترین قاب جنس PVC تولید شده است. این قاب از مواد PVC با کیفیت بالا ساخته شده است که برای مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی مناسب است. فرش ماشینی این تابلو از تار و پود پلی استر ساخته شده است. پلی استر یک ماده مصنوعی است که برای مقاومت در برابر لکه‌ ها، آب و پارگی مناسب است. این جنس فرش همچنین دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و باز شدن نخ‌ ها است.

تابلو های مذهبی با آیه قرآنی و طرح وان یکاد اغلب در فضا های مذهبی مورد استفاده قرار می‌ گیرند، مانند مساجد، مدارس قرآنی و خانه‌ هایی که به عنوان مکان‌ های مذهبی شناخته می‌ شوند. این تابلو ها به عنوان تزئینی زیبا و معنوی در این فضا ها قرار می‌ گیرند و با ترکیب طرح‌ های مذهبی و آیات قرآنی، احساس صلابت و ایمان را به مردم القا می‌ کنند. قاب PVC که همراه با تابلو عرضه می شود، از جنس پلاستیک PVC ساخته شده است. این قاب سبک و مقاوم بوده و به راحتی قابل نصب و جدا کردن است. همچنین، قاب PVC در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...