تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 341

کد 2214

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی طرح وان یکاد همراه با قاب پی وی سی به رنگ بژ است. به شکل منحصر بفرد و با جزییات دقیق و رنگ سفید موجود است. این تابلو فرش ماشینی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با بهره‌ گیری از نخ‌ های با کیفیت و شانه‌ های چگال، به صورت صنعتی تولید می‌ شود.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 341 طرح این تابلو فرش ماشینی با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی و با توجه به نکات فنی و هنری، به شکلی که جزییات این آیه قرآنی به خوبی نمایش داده شود، طراحی شده است. همچنین، رنگ سفید برای تابلو انتخاب شده است تا با شکوه و زیبایی آیه قرآنی هماهنگ شود و نمایی شیک و ظریف را به تابلو ببخشد. قاب پی وی سی، یک نوع قاب با کیفیت و مقاوم است که از مواد مرغوب ساخته می‌ شود. این نوع قاب از جنس پلاستیکی با روکش پی وی سی است که دارای خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و آب است.

این ویژگی باعث می‌ شود قاب پی وی سی، در شرایط آب و هوایی متفاوت و در معرض تغییرات رطوبتی، دوام و استحکام خود را حفظ کند. قاب این محصول به رنگ بژ است. رنگ بژ، یک رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ ای است که ظاهری آرام و طبیعی دارد. رنگ بژ به طور کلی در دکوراسیون داخلی محبوبیت دارد و به دلیل طبیعی بودن و سازگاری با سایر رنگ‌ ها، به راحتی هماهنگی با دیگر عناصر دکوراسیون فضا ها را فراهم می‌ کند. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی طرح وان با دقت بالا تولید شده است و همچنین با استفاده از مواد با کیفیت، دارای مقاومت بالا در برابر فشار و سایش است. این تابلو فرش ماشینی قابل استفاده در اتاق‌ ها، سالن‌ ها و فضا های دیگر در منازل و محل‌ های تجاری می‌ باشد و می‌ تواند تزئینی زیبا و متفاوت را برای فضا ها ایجاد کند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...