تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 342

کد 2215

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی طرح وان یکاد بافته شده از نخ پلی استر مقاوم در برابر سایش و با استفاده از مواد با کیفیت است. نخ پلی استر، یکی از مواد پر کاربرد در تولید فرش ماشینی است. این نخ به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد، مانند مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی، مقاومت در برابر لکه‌ ها و رطوبت، آسانی در شستشو و همچنین دوام طولانی، بسیار محبوب است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 342 با قاب PVC ضد رطوبت تولید می‌ شود. استفاده از قاب PVC ضد رطوبت در تابلو فرش ماشینی این امکان را می‌ دهد که تابلو فرش در معرض رطوبت و آب قرار گرفته و مقاومت مناسبی در برابر آن داشته باشد. قاب PVC ضد رطوبت تا حد زیادی از نفوذ آب جلوگیری می‌ کند و باعث می‌ شود تابلو فرش در برابر رطوبت و خراب شدن محافظت شود. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح مذهبی "وَإِن يَكَادُ" به منظور نمایش قطعه‌ ای از آیه قرآنی با دقت بالا و وضوح بیش تر تولید می‌ شود. بافت 1200 شانه به این معنی است که در هر اینچ مربع تعداد 1200 شانه وجود دارد، که باعث می‌ شود جزئیات طرح، مانند حروف و نقوش، به طور واضح و دقیق نمایش داده شوند.

لازم به ذکر است که طرح "وَان يَكَادُ" که در این تابلو فرش ماشینی استفاده شده، یکی از طرح‌ های مذهبی و معنوی است که در فضا های مذهبی، از جمله مساجد و مکان‌ های معنوی دیگر، بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد. این طرح به دلیل ارزش معنوی و زیبایی که دارد، به عنوان یک انتخاب عالی برای تزیین فضا های معنوی محسوب می‌ شود. یکی از ویژگی های مهم این تابلو فرش، قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. این به این معنی است که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...