تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 343

کد 2216

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی طرح وان یکاد همراه با قابی مجهز به ویژگی ضد حرارت و پایدار در شرایط آب و هوایی است. قابلیت ضد حرارت در قاب تابلو فرش به معنای مقاومت قاب در برابر دمای بالا است. این ویژگی می‌ تواند در شرایطی که تابلو فرش در معرض حرارت یا نور مستقیم قرار می‌ گیرد، از تغییر شکل، خم شدن و تغییر رنگ آن جلوگیری کند.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 343 با نخ پلی استر تولید می‌ شود و دارای بافت متراکم است. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی به دلیل ویژگی‌ های آن انتخاب شده است. نخ پلی استر مقاومت بالا در برابر سایش و استحکام بالایی دارد. همچنین، این نوع نخ به طور طبیعی مقاومت بالایی در برابر لکه‌ ها و آب دارد، که آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در تابلو فرش می‌ کند. بافت متراکم تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به این معنی است که تعداد 1200 شانه در هر اینچ مربع وجود دارد. این بافت متراکم باعث می‌ شود که جزئیات طرح، از جمله حروف و نقوش، به طور دقیق و واضح نمایش داده شوند.

همچنین، بافت متراکم به تابلو فرش ظاهری با کیفیت و شگفت‌ انگیز می‌ بخشد و طول عمر طولانی‌ تری به آن اعطا می‌ کند. قابلیت پایداری در شرایط آب و هوایی بدین معنا است که قاب تابلو فرش ماشینی به سادگی مقاومت می‌ کند و در برابر تغییرات ناشی از رطوبت، سرما، گرما و سایر شرایط آب و هوایی به خوبی حفظ خواهد شد. بنابراین، تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح آیه "وَإِن يَكَادُ" با استفاده از نخ پلی استر و دارای بافت متراکم، تابلویی با کیفیت و دوام بالا را به ارمغان می‌ آورد. این تابلو فرش با استفاده از نخ پلی استر به طور طبیعی مقاومت بالایی در برابر سایش و لکه دارد و با بافت متراکم، جزئیات طرح را به طور دقیق نشان می‌ دهد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...