تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 348

کد 2222

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی قرآنی وان یکاد با تراکم بالا و با استفاده از مواد با کیفیت تولید شده است. این نوع تابلو فرش‌ ها اغلب از نخ‌ های پلی پروپیلنی ساخته شده‌ اند که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضربه و حرارت، برای تولید فرش‌ های ماشینی بسیار مناسب هستند. جنس قاب این تابلو فرش PVC با مقاومت بالا می باشد. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 348 یک گزینه بسیار خوب برای دکوراسیون منزل و محیط های مذهبی است. با توجه به تعداد شانه های بالا، این نوع فرش دارای کیفیت بالایی است و مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه ها دارد. همچنین، تابلو فرش های ماشینی با استفاده از الیاف مرغوب تولید شده اند که قابلیت شستشوی آن ها را افزایش می دهد. این تابلو فرش یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع فرش های دکوراتیو است که اغلب در محیط های مذهبی، مساجد، مدارس دینی و نیز در محیط های دیگری که به دنبال فضایی آرام و معنوی هستند، استفاده می شود.

این نوع فرش با داشتن 1200 شانه، دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند به عنوان یکی از بهترین انواع فرش های ماشینی باشد. همچنین این فرش با داشتن الیاف مرغوب و قابل شستشو، به راحتی قابل تمیز شدن است و مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه ها دارد. همچنین این تابلو فرش، به عنوان یک مورد دکوراتیو، زیبایی و شکوهی خاص به فضا اضافه می کند و باعث می شود که فضایی معنوی، احساسی و آرامش بخش، به وجود آید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...