تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 351

کد 2225

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه قرآنی وان یکاد با استفاده از نخ پلی استر قابل شستشو ساخته شده است. نخ پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که از پلی استر ساخته شده و در تولید انواع مختلف پارچه، پوشاک و فرش به کار می‌ رود. این نوع نخ به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، قابلیت شستشو و مقاومت در برابر رنگ‌ پریدگی، بسیار محبوب در صنعت فرش‌ بافی است. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 351 دارای قاب PVC قابل گردگیری و تمیز کردن می باشد. تابلو فرش ماشینی به طور عمده برای استفاده در داخل منازل، مساجد، مدارس و دیگر فضا های عمومی طراحی شده است. این نوع فرش ها با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شوند و دارای طرح های گوناگونی هستند. فرش، 1200 رشته نخ قرار گرفته است. این تعداد شانه‌ ها به معنای تراکم بالای نخ‌ ها در فرش است که باعث می‌ شود فرش، بافتی چشم‌ نواز داشته باشد.

آیات قرآنی به عنوان متن‌ های مقدس اسلامی، در هنر های مختلفی از جمله هنر فرش‌ بافی نیز به کار می‌ روند. در فرش‌ هایی که آیات قرآنی در آن‌ ها استفاده شده‌ اند، علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری، ارزش معنوی و مذهبی بسیاری نیز دارند. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، بافتی با کیفیت بالا دارد و به دلیل استفاده از نخ پلی استر، مقاوم در برابر سایش و پارگی است. همچنین، این فرش قابلیت شستشو دارد و می‌ توانید با استفاده از شوینده‌ های خاصی آن را شستشو دهید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...