تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 352

کد 2226

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی وان یکاد با قاب PVC ضد رطوبت و ضد حرارت، یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که در بازار موجود می‌ باشد. این تابلو از نخ‌ های مصنوعی ساخته شده است و با استفاده از دستگاه‌ های خودکار ماشینی تولید می‌ شود. قاب PVC ضد رطوبت و ضد حرارت نیز به عنوان یک ویژگی مهم در این تابلو مورد استفاده قرار می‌ گیرد که باعث می‌ شود تابلو در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بیش تری داشته باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 352 که با الیاف پلی استر بافته شده است و همچنین دارای ویژگی ضد رطوبت می‌ باشد، یکی از نوعی تابلو فرش های مدرن است که در بسیاری از فضا های داخلی استفاده می‌ شود. الیاف پلی استر یکی از مواد شیمیایی است که برای تولید الیاف مصنوعی استفاده می‌ شود و دارای خواصی مانند مقاومت در برابر خوردگی و آب و همچنین قابلیت شستشو است. همچنین، ویژگی ضد رطوبت تابلو فرش باعث می‌ شود که این نوع تابلو فرش در فضا هایی که با رطوبت بالا مواجه هستند بسیار مناسب باشد.

تابلو فرش ماشینی با طرح مذهبی و آیه قرآنی وان یکاد، برای تزیین دیوار های داخلی منازل، مساجد، ادارات و محل‌ های عمومی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این تابلو ها از نخ‌ های مصنوعی و با استفاده از دستگاه‌ های خودکار ماشینی تولید می‌ شوند. طرح‌ های مختلفی بر روی این تابلو ها قابل اجرا هستند که شامل طرح‌ های مذهبی، آیه قرآنی، نقشه‌ های شهر ها، تصاویر منظره طبیعت و... می‌ باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...