تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 353

کد 2231

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی طرح وان یکاد ساخته شده از نخ پلی استر، مقاوم در برابر لکه‌ ها و قابل تمیز کردن با بخارشوی می باشد. قاب ساخته شده برای این تابلو فرش از جنس PVC مقاوم ساخته شده است و در این تابلو فرش از رنگ های متنوع و مختلفی استفاده شده و رنگ قاب بژ است. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 353 با قاب PVC قابل شستشو و قابل گردگیری، یک تابلو فرش مدرن و عالی برای استفاده در فضا های مختلف است. این تابلو فرش با بالا ترین کیفیت فرش بافی و طراحی دقیق تمام جزئیات آیه مذهبی را به تصویر می‌ کشد. قاب PVC یک نوع قاب محافظ است که از جنس پلاستیک PVC ساخته شده است. این نوع قاب بسیار سبک و مقاوم در برابر ضربه و خراش است و همچنین ضد آب است. بنابراین، با استفاده از قاب PVC، تابلو فرش ماشینی شما محافظت می‌ شود و به راحتی می‌ توانید آن را شستشو دهید و گردگیری کنید.

طرح وان یکاد به شکل هندسی و زیبا به تمام جزئیات آیه مذهبی تزیین شده است و باعث می‌ شود تابلو فرش به عنوان یک قطعه هنری جذاب در فضای شما بدرخشد. علاوه بر این، با توجه به شانه‌های 1200 در تابلو فرش ماشینی، طرح به‌ صورت متراکمی بافته شده است که منجر به تشکیل یک سطح صاف و باکیفیت می‌ شود. این تابلو فرش ماشینی می‌ تواند مقاومت مناسبی در برابر لکه‌ ها و آلودگی‌ ها داشته باشد و با شستشو و گردگیری می‌ توانید آن را در حالت اولیه خود بازیابی کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...