تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 354

کد 2232

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی وان یکاد بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر لکه ها و رطوبت می باشد. این تابلو فرش با رنگ بندی زیبا و جزئیات دقیق دارای قاب PVC قابل گردگیری می باشد. بافت چگال و دقیق این تابلو فرش باعث می شود طرح آیه با کیفیت و واضح به نمایش در آید و تابلو فرش به ظاهری با تفسیر دقیق نزدیک شود. همچنین این محصول با ابعاد 115 × 65 سانتی متر قابلیت نصب آسان را دارد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 354 با 1200 شانه دارای بافتی چگال و دقیق است که جزئیات طرح و آیه را با دقت بیان می کند. با افزایش تعداد شانه ها، تابلو فرش ماشینی متراکم تر و با کیفیت تر خواهد بود و قدرت مقاومت در برابر لکه ها و آسیب ها را خواهد داشت. برای مقاومت در برابر لکه ها از موادی استفاده می شود که ضد لکه بوده و قابلیت پاک شدن آسان را دارا باشند. این مواد می توانند جذب و نفوذ مایعات را کاهش داده و از ایجاد لکه های دائمی جلوگیری کنند.

قاب PVC که به همراه تابلو فرش ارائه شده است، علاوه بر زیبایی و دقت طراحی محافظت را برای تابلو فرش ایجاد می کند. این قاب پلاستیکی مقاوم در برابر خش و آسیب های محیطی می باشد و می تواند در مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از الیاف پلی استر در این تابلو فرش قدرت مقاومت در برابر رطوبت و تشکیل کپک و قارچ را به تابلو فرش می دهد. در نهایت این تابلو فرش با استحکام و قابلیت نصب آسان می تواند به دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما زیبایی و شکوه ببخشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...