تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 356

کد 2237

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی وان یکاد یک قطعه دکوری فاخر است که با قابلیت نصب آسان طراحی شده است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی، بافت شده و دارای 1200 شانه است که به آن جود و زیبایی خاصی می‌ بخشد. علاوه بر اینکه علاقمندان به هنر و دکوراسیون اسلامی را راضی خواهد کرد، محل مناسب و منحصر به فرد برای نمایش تعبیر و تفسیر این آیه است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 356 توسط دستگاه های ماشینی و با استفاده از مواد قابل بازیافت تولید می‌ شود. مواد قابل بازیافت، موادی هستند که می‌ توانند پس از استفاده مجدداً بازیافت و به فرایند تولید جدید هدایت شوند. با استفاده از این نوع مواد، ما سعی کرده‌ ایم تا حد امکان به حفظ محیط زیست کمک کنیم و از مصرف مواد جدید و تولید زائد جلوگیری کنیم. نخ پلی استر یکی از مواد پر کاربرد در تولید فرش ماشینی است و دارای خواص متعددی است. یکی از ویژگی‌ های مهم نخ پلی استر، مقاومت در برابر لکه‌ ها و رنگ پذیری نداشتن آن است.

بنابراین، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با نخ پلی استر ساخته شده، در مقابل لکه‌ های روزمره مانند روغن، قهوه، غذا و سایر مواد قابل انتقال، مقاوم عمل می‌ کند. با تمیز کردن به موقع و استفاده از روش‌ های مناسب شستشو، می‌ توانید لکه‌ های روی تابلو فرش را به راحتی پاک کرده و براقیت و زیبایی آن را حفظ کنید. به طور کلی، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی با آیه قرآنی "وَان يَكَادُ" و نخ پلی استر، علاوه بر زیبایی و ارزش معنوی، دارای مقاومت در برابر لکه‌ ها و پایداری در مقابل فشار و سایش است. این ترکیب باعث می‌ شود تابلو فرش به مدت طولانی به شما خدمت کند و همیشه درخشان و زیبا باقی بماند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...