تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 360

کد 2243

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه مذهبی آیه قرآنی طرح وان یکاد به همراه قاب PVC و دارای قابلیت نصب آسان، یک تابلو فرش با طرح مذهبی است که با استفاده از ماشین های خاص تولید شده است. این تابلو دارای 1200 شانه است که به دقت بالایی تولید شده و باعث افزایش جزئیات و زیبایی طرح می شود. رنگ عمده استفاده شده در این تابلو فرش زرد می باشد. ابعاد قاب 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 360 با استفاده از نخ پلی استر تولید می‌ شود. این تابلو فرش دارای خصوصیات ضد حساسیت و قابل شستشو است. نخ پلی استر، یک نوع الیاف مصنوعی است که برخلاف الیاف طبیعی مانند پنبه یا پشم، به آلرژی‌ ها حساسیت کم تری دارد. بنابراین، با استفاده از تابلو فرش ماشینی با نخ پلی استر، شما می‌ توانید از زیبایی و طرح مذهبی آیه قرآنی لذت ببرید بدون اینکه نگرانی در مورد حساسیت های خود داشته باشید. علاوه بر این، تابلو فرش مذهبی با طرح آیه قرآنی دارای خاصیت قابل شستشو است. این به معنی این است که می‌ توانید آن را با آرامش شستشو داده و از برقراری و نگهداری تمیزی آن لذت ببرید.

با استفاده از روش‌ های شستشوی مناسب، می‌ توانید طول عمر و زیبایی تابلو فرش را حفظ کنید. قاب PVC که همراه با تابلو عرضه می شود، از جنس پلاستیک PVC ساخته شده است. این قاب سبک و مقاوم بوده و به راحتی قابل نصب و جدا کردن است. همچنین، قاب PVC در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است. نصب این تابلو بسیار آسان است و نیاز به ابزار های خاصی ندارد. با استفاده از پشت تابلو که دارای چسب مخصوص است، می توانید آن را به دیوار یا سطح دلخواه خود بچسبانید. فروشگاه اینترنتی جهان فرش تولید کننده انواع فرش و تابلو فرش ماشینی و دستبافت می باشد و شما می توانید مطمئن ترین خرید را از این فروشگاه داشته باشید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...