تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 362

کد 2464

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه مذهبی وان یکاد دارای بافت متراکم با نخ جنس پلی استر، یک تابلو فرش با طرح زیبا و جذاب است که از جنس پلی استر ساخته شده است. بافت متراکم این تابلو فرش به معنای تعداد بالای نخ ها در هر اینچ مربع است، که به عمق و ضخامت آن اضافه می کند. شما می‌ توانید از آن در فضا های داخلی خانه، اداری، هتل، رستوران‌ ها و سایر مکان‌ ها استفاده کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 362 با نخ پلی استر، یک تابلو فرش با کیفیت بالا و طرح مذهبی است. نخ استفاده شده در ساخت این تابلو فرش، نخ پلی استر مقاوم در برابر حلال ها است. این به معنای آن است که در صورت قرار گیری در معرض حلال های شیمیایی، نخ های فرش دچار خوردگی نمی شوند. به علاوه، رنگ های استفاده شده در این تابلو فرش بدون برهم خوردگی هستند. این به معنای آن است که رنگ های تابلو فرش در طول زمان و با استفاده مکرر از تابلو فرش، تغییر رنگ نمی کنند و پایدار می مانند.

لازم به ذکر است که طرح "وان یکاد" که در این تابلو فرش ماشینی استفاده شده، یکی از طرح‌ های مذهبی و معنوی است که در فضا های مذهبی، از جمله مساجد و مکان‌ های معنوی دیگر، بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد. این طرح به دلیل ارزش معنوی و زیبایی که دارد، به عنوان یک انتخاب عالی برای تزیین فضا های معنوی محسوب می‌ شود. این تابلو با استفاده از نخ پلی استر با کیفیت تهیه شده است که قابل شستشو است و از دوام طولانی برخوردار است.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش قابل شستشو
قاب ضد رطوبت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...