تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 363

کد 2477

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه قرآنی وان یکاد با الیاف بسیار با کیفیت و طراحی مذهبی، یک تابلو فرش بسیار زیبا و پر نقش و نگار است. این تابلو فرش با تمرکز بر تفاصیل دقیق و الگو ها، ارزش و زیبایی آیه را به خوبی به تصویر می‌ کشد و یک ارتباط عمیق با دین و اعتقادات مذهبی شما به ارمغان می‌ آورد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 363 علاوه بر طرح و جزئیات زیبا، به عنوان یک انتخاب مناسب و با عمر طولانی برای دکوراسیون داخلی شما مطلوب است. علاوه بر جزئیات ظاهری، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با آیه وان یکاد از مواد با کیفیت تولید شده است که عمر طولانی آن را تضمین می‌ کند. از جمله این مواد می‌ توان به نخ‌ های پلی استر اشاره کرد که مقاوم در برابر سایش و تغییر رنگ هستند. عمر طولانی تابلو فرش ماشینی با طرح آیه وان یکاد برای شما به این معنی است که با انتخاب این تابلو فرش، می‌ توانید برای مدت طولانی از زیبایی و ارزش آن در دکوراسیون داخلی خود لذت ببرید.

قاب PVC با طول عمر بالا، قابلیت حفظ تمامیت و زیبایی تابلو فرش را دارد. به طور کلی، این قاب مقاوم در برابر خم شدن، پارگی، سایش و لکه‌ ها است. با استفاده از قاب PVC، می‌ توانید مطمئن باشید که تابلو فرش مد نظرتان در طولانی مدت ظاهر خود را حفظ خواهد کرد. این تابلو فرش ماشینی با آیه مذهبی قرآنی و قاب PVC مقاوم در برابر حرارت مناسب برای تزئین دیوار های منزل، اداری، هتل‌ ها، مساجد و سایر مکان‌ های عمومی است. همچنین این تابلو می‌ تواند به عنوان یک هدیه زیبا برای عزیزان و دوستانتان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب مقاوم در برابر حرارت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...