تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 365

کد 2499

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح مذهبی آیه قرآنی وان یکاد با قاب PVC ضد رطوبت و مقاوم در برابر شکستگی، همچنان جذابیت و پایداری خود را حفظ می‌ کند. این تابلو فرش ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی و رنگ پذیری عالی است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 365 با ترکیبی از پلی استر و قاب PVC با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و طراحی جذاب، دارای مقاومت و دوام بالایی نیز می‌ باشد. با استفاده از این تابلو، می‌ توانید فضای خود را با یک قطعه هنری زیبا و با کیفیت تزئین کنید. با توجه به این که تابلو فرش ماشینی 1200 شانه و طرح وان یکاد از الیاف پلی استر تهیه شده است، می‌ توان حدس زد که بهره‌ برداری طولانی مدت و مقاومت در برابر سایش را در نظر دارید.

الیاف پلی استر در مقابل کشش و فشار مقاومت بالایی دارند و از این جهت می‌ توانند در محیط‌ هایی همچون منازل، دفاتر و فضا های تجاری استفاده شوند. الیاف پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی هستند که به صورت شیمیایی تولید می‌ شوند. این الیاف دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاومت در برابر حرارت و آفتاب هستند. به همین دلیل، آن‌ ها عموماً برای استفاده در تولید فرش‌ های ماشینی انتخاب می‌ شوند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...