تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 370

کد 2580

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه مذهبی وان یکاد با قاب PVC قابل شستشو و قابل گردگیری، یک تابلو فرش مدرن و عالی برای استفاده در فضا های مختلف است. این تابلو فرش با بالاترین کیفیت فرش بافی و طراحی دقیق تمام جزئیات آیه مذهبی را به تصویر می‌ کشد. با تعداد 1200 شانه، این تابلو فرش دارای سطحی نرم و بافتی فوق العاده است که لمس فوق العاده را به شما هدیه می‌ دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 370 ضد آب و مقاوم در برابر لکه ها، یک تابلو فرش با کیفیت و منحصر به فرد است که برای استفاده در فضا های داخلی مناسب است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه محکم و با کیفیت بالاست. الیاف پلی استر و اکرلیک دو نوع متداول الیاف استفاده شده در این تابلو‌ هستند و الیاف پلی استر و اکرلیک درخشندگی و جلوه‌ زیبا تری را برای تابلو فرش به ارمغان می آورند.

قاب PVC مورد استفاده در این تابلو از جنس PVC پایدار و مقاوم در برابر آب و هوایی است که می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. این قاب برای حفاظت از تابلو در برابر رطوبت، گرد و غبار و خطرات دیگر محافظت می کند و باعث افزایش عمر مفید تابلو می شود. این تابلو با طرح و ظاهری زیبا و با کیفیت، به همراه قاب PVC مقاوم، یک گزینه عالی برای استفاده در منازل، مساجد، محل کار و مکان های عمومی است.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...