تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 371

کد 2597

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه مذهبی وان یکاد با قاب PVC پایدار در شرایط آب و هوایی مناسب برای استفاده در فضا های داخلی و خارجی است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شود و دارای 1200 شانه است که ظاهری بسیار زیبا و با کیفیت ارائه می دهد. طرح این تابلو بر پایه آیه "وان یکاد" است که در قالب یک طرح زیبا و جذاب در تابلو به نمایش در آمده است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 371 به همراه قاب PVC و دارای قابلیت نصب آسان، یک تابلو فرش با طرح مذهبی است که با استفاده از ماشین های خاص تولید شده است. این تابلو دارای 1200 شانه است که به دقت بالایی تولید شده و باعث افزایش جزئیات و زیبایی طرح می شود. قاب PVC که همراه با تابلو عرضه می شود، از جنس پلاستیک PVC ساخته شده است.

این قاب سبک و مقاوم بوده و به راحتی قابل نصب و جدا کردن است. همچنین، قاب PVC در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است. یکی از ویژگی های مهم این تابلو فرش، قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. این به این معنی است که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...