تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 372

کد 2609

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه قرآنی وان یکاد دارای قاب PVC ضد رطوبت و مقاوم در برابر شکستگی است، یک محصول بسیار کاربردی و زیبا در دکوراسیون داخلی می باشد. همچنین این محصول ساخته شده با الیاف پلی استر، دارای مقاومت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آلودگی، بدون برهم خوردگی رنگ و با کیفیت عالی است.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 372 با استفاده از بهترین قاب جنس PVC تولید شده است. این قاب از مواد PVC با کیفیت بالا ساخته شده است که برای مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی مناسب است. علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی با آیه قرآنی، با تراکم بالا و 1200 شانه و مقاومت بالا در برابر سایش یک تابلو فرش با دوام و با کیفیت است. الیاف استفاده شده در ساخت تابلو فرش با قابلیت مقاومت در برابر سایش عموماً شامل الیاف مصنوعی هستند که دارای مقاومت و دوام بیش تری نسبت به الیاف طبیعی است. بنابراین، تابلو فرش ماشینی با آیه قرآنی می‌ تواند در برابر استفاده روزانه و سایش مقاومت کرده و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باقی بماند.

یکی از ویژگی های مهم این تابلو فرش، قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. این به این معنی است که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه طرح وان یکاد با قاب PVC پایدار در شرایط آب و هوایی مناسب برای استفاده در منازل، مساجد، محل کار و مکان های عمومی است. این تابلو با طرح و ظاهری زیبا و با کیفیت، به همراه قاب PVC مقاوم، یک گزینه عالی برای تزیین و آراستن فضا های داخلی و خارجی است.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...