تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 374

کد 2638

از {{model.count}}
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با آیه مذهبی وان یکاد، ضد آب و مقاوم در برابر لکه ها، یک تابلو فرش با کیفیت و منحصر به فرد است که برای استفاده در فضا های داخلی مناسب است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه محکم و با کیفیت بالاست. ابعاد این تابلو 100 در 70 سانتی متر است و به راحتی قابل حمل می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 374 با قاب چوب پایدار در شرایط آب و هوایی مناسب برای استفاده در فضا های داخلی و دکوراسیون است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شود و دارای 1200 شانه است که ظاهری بسیار زیبا و با کیفیت ارائه می دهد. طرح وان یکاد یک طرح مذهبی اسلامی است که به عنوان یکی از طرح‌ های محبوب در تابلو های مذهبی استفاده می‌ شود.

با استفاده از تکنولوژی ماشینی، این طرح بر روی تابلو انتقال می‌ یابد و با تراکم بالا و با دوام بر روی تابلو بازتاب می‌ یابد. با تراکم 1200 شانه، این تابلو فرش دارای سطحی نرم و بافتی فوق العاده است که لمسی لذت بخش را به شما هدیه می‌ دهد. طرح وان یکاد به شکل هندسی و زیبا به تمام جزئیات آیه مذهبی تزیین شده است و باعث می‌ شود تابلو فرش به عنوان یک قطعه هنری جذاب در فضای شما بدرخشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...