تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 376

کد 2676

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح آیه مذهبی وان یکاد دارای قابلیت شستشو با شوینده های ملایم است. به این معنی که شما می توانید این تابلو فرش را با استفاده از شوینده های ملایم و آب معمولی شستشو دهید و بدون هیچ گونه نگرانی از افت کیفیت یا خراب شدن طرح آن، آن را تمیز کنید. با تراکم 1200 شانه، این تابلو فرش دارای سطحی نرم و بافتی فوق العاده است که تصویری لذت بخش را به شما هدیه می‌ دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد 376 با قاب PVC پایدار در شرایط آب و هوایی مناسب برای استفاده در فضا های داخلی و خارجی است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شود و دارای 1200 شانه است که ظاهری بسیار زیبا و با کیفیت ارائه می دهد. طرح وان یکاد یک طرح مذهبی اسلامی است که به عنوان یکی از طرح‌ های محبوب در تابلو های مذهبی استفاده می‌ شود.

با استفاده از تکنولوژی ماشینی، این طرح بر روی تابلو انتقال می‌ یابد و با تراکم بالا و با دوام بر روی تابلو بازتاب می‌ یابد. قاب PVC مورد استفاده در این تابلو از جنس PVC پایدار و مقاوم در برابر آب و هوایی است که می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. این قاب برای حفاظت از تابلو در برابر رطوبت، گرد و غبار و خطرات دیگر محافظت می کند و باعث افزایش عمر مفید تابلو می شود. این تابلو فرش ماشینی با طرح وان یکاد با قاب PVC به رنگ قهوه ای، یک گزینه عالی برای تزیین دیوار ها و فضا های مختلف است.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...